Automatyzacja procesów sprzedaży
Typowy sprzedawca poświęca ponad 70% czasu pracy na wykonywanie rutynowych czynności, a w wyniku tego tylko niecałe 30% na właściwą sprzedaż, wyszukiwanie i pozyskiwanie klienta. Rozwiązaniem tego problemu jest zastosowanie narzędzi wspomaganych przez sztuczną inteligencję. Zastosowana w dziale sprzedaży podpowiada codzienne czynności, nie pozwala zapomnieć o obsłudze klienta, analizuje jak sprzedają najlepsi i dlaczego nie sprzedają ci mniej doświadczeni. Pomaga dobierać optymalne rozwiązanie pozwalające na doprowadzenie do transakcji. Dodatkowo analizuje treści w całym systemie, proponując produkty lub sposób działania.
Minimalizując rutynowe zdania, zwiększa czas, który można poświęcić na sprzedaż
Analizuje sukcesy i porażki dzięki czemu uczy się dobierać optymalną ścieżkę dotarcia do sukcesu (podpisania umowy) i proponuje sprzedawcy konkretne rozwiązania.
Wskazuje nasze lepsze i gorsze strony. Proponuje zastosowanie najlepszych praktyk.
Nie pozwala na zamrożenie leada. System nadzoruje i proponuję codzienną pulę klientów, których należy obsługiwać.
Analizując wszystkie treści systemu, pozwala na konfigurację reguł typu „dobieraj dodatkowe produkty”, „dobieraj według zainteresowania” itp.
Analizuje wpływ czynników zewnętrznych typu: dostawcy, rynek pracy, pogoda, jakość materiałów, koszt pieniądza czy też ogólna sytuacja rynkowa.
Wspomaga planowanie. Analizuje stan obecny podpowiadając jakie zadania powinny zostać wykonane w najbliższym czasie.
Wykrywa zagrożenia zanim one nastąpią.
Nie ma ograniczenia co do ilości danych — analiza np 100 procesów na jednej inwestycji lub po prostu 100 inwestycji nie stanowi problemu.
Wprowadza automatycznie nadawcę dokumentu.
Automatycznie dobiera odpowiedni workflow do dokumentów dzieląc je na kategorie.
Automatycznie nadaje dokumentom odpowiednie uprawnienia dostępu (np. zastrzegając lub szyfrując).
Automatycznie wysyła dokument do odpowiedniej osoby.
Po wykryciu zdefiniowanych słów kluczowych zawiadamia odpowiednie jednostki w firmie.
Wykonuje bardzo dokładną analizę ruchu.
Zapewnia wysoką mobilność i uniwersalność w użyciu.
W jednej z odmian nie wymaga własnego sprzętu.
Zwiększa o ponad 30% liczbę notatek wykonywanych przez sprzedawców.
Automatycznie rozpoznaje w mowie słowa typu spotkanie, data, godzina, oferta i zapisuje odpowiednie pozycje w kalendarzu.
Czuwa nad nie zrealizowanymi połączeniami i planami oraz nadzoruje przebieg spotkań.
Pozwala na zdefiniowanie własnych komend głosowych.