<< POWRÓT

Obieg dokumentów - najważniejsze cechy:

  1. Możliwość konfiguracji pół dokumentów.
  2. Konspekt - wszystkie dokumenty, które weszły przez obieg i wszystkie, które weszły poza obiegiem w jednej zakładce z szybkimi filtrami.
  3. Znakowanie dokumentów kodem kreskowym.
  4. Możliwość dodania bloku warunkowego do schematu.
  5. Możliwość przypisania wielu spółek do jednego schematu.
  6. Możliwość wyboru osoby, do której ma zostać wysłany dokument do opisu (pod warunkiem,że znajduje się w danej grupie).
  7. Uprawnienia do konspektu i dostępu.
  8. OCR kodów kreskowych.
  9. Masowe skanowanie.
  10. Uprawnienie „obserwator typu obiegu” – oznaczony w ten sposób użytkownik otrzyma możliwość podglądu wszystkich dokumentów w wybranym typie obiegu.
  11. Zaawansowane wyszukiwanie dokument po kilku kategoriach.
  12. Zawężanie wymiarów analitycznych dla operatora dzięki czemu zalogowany pracownik może zobaczyć tylko powiązane z nim pozycje wymiarów.
  13. Mozliwosc opisu na komorce lub tablecie.
  14. Poczta wychodząca.
  15. Wprogramowanie i nadzorowanie procesu związanego np. z etapami przyznawania pozwoleń, koncesji itp.
  16. Konspekt dokumentacji.
Przeprowadź test wydajności działu sprzedaży.

Wypróbuj za darmo Kup