<< POWRÓT

Masz wiele możliwości

Mailing, sms, telefon i social media: to Ty decydujesz jak wyszukać klienta.
Przeprowadź test wydajności działu sprzedaży.

Wypróbuj za darmo Kup

Sprawdzaj źródła

Integracja z adwords, analytics i inne social media - badaj skąd dociera do Ciebie klient.
Przeprowadź test wydajności działu sprzedaży.

Wypróbuj za darmo Kup

Stwórz perfekcyjne połączenia

Korzystaj z systemu, który za Ciebie dobierze towar do klienta lub klienta do produktu.
Przeprowadź test wydajności działu sprzedaży.

Wypróbuj za darmo Kup

Dowiedz się dlaczego

klienci wybrali Twój produkt lub kim jest klient, którego nie udało się jeszcze Tobie zdobyć.
Przeprowadź test wydajności działu sprzedaży.

Wypróbuj za darmo Kup

Zastosuj robota

który w Twoim imieniu "wypyta" klientów czym są zainteresowani i kiedy planują zakup. Działanie może być wykonywane na nowych bazach lub już istniejących. Skuteczność jest wyższa o 20% niż przy zastosowaniu tradycyjnego call center.
Przeprowadź test wydajności działu sprzedaży.

Wypróbuj za darmo Kup